Forum nbk''' Multigaming Clan Strona Główna
 Forum
¤  Forum nbk''' Multigaming Clan Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
nbk''' Multigaming Clan
Natural Born Killers Multigaming Clan :: Oficial Forum
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Regulamin ESWC

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum nbk''' Multigaming Clan Strona Główna -> Newsy Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Regulamin ESWC
Autor Wiadomość
Pacior
Adminek



Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: www.nbk.com.pl

PostWysłany: Czw 22:43, 10 Kwi 2008    Temat postu: Regulamin ESWC
 
I. Główne

1. Organizatorem turnieju jest ESWC Polska, natomiast głównym Adminem - Damian "Onion" Łukasiewicz.

2. W turnieju może wziąć udział każda drużyna, która spełniła wymagania formalne zawarte w niniejszym Regulaminie.

3. Udział w turnieju jest bezpłatny.

4. Turniej przeznaczony jest dla drużyn pięcioosobowych.

5. Rozgrywki odbywają się w grę Call of Duty 4 z najnowszym dostępnym patchem (na dzień 10.04.2008 jest to wersja 1.5) w trybie Search and Destroy (Znajdź i zniszcz).

6. Eliminacje odbywać się będą tylko i wyłącznie za pośrednictwem sieci Internet. Najlepsze drużyny awansują do finałów rozgrywanych 11.05.2008 w Poznaniu.

7. Eliminacje zostaną rozegrane wyłącznie w przypadku, gdy zapisze się przynajmniej 7 drużyn.

8. Nagrody turnieju zostaną podane w osobnym komunikacie.

9. W kwestiach spornych lub takich, których nie rozstrzyga Regulamin należy kontaktować się z głównym Adminem.

10. Regulamin może ulec zmianie, jednak o wszystkich korektach uczestnicy zostaną wcześniej powiadomieni poprzez stronę Organizatorów turnieju.

11. Zapisanie do turnieju oznacza zaakceptowanie postanowień Regulaminu.

12. Każde złamanie regulaminu turnieju może spowodować wykluczenie z rozgrywek.

13. Nieznajomość Regulaminu nie stanowi wytłumaczenia dla jego nieprzestrzegania.

II. Zapisy

1. Zapisy do turnieju rozpoczną się w środę 10 kwietnia 2008 roku i potrwają do 13 kwietnia 2008 włącznie.

2. Zapisy odbywać się będą za pośrednictwem strony [link widoczny dla zalogowanych]

3. Każdy zgłoszony zawodnik musi posiadać oryginalną grę Call of Duty 4.

4. Każdy zawodnik może być zgłoszony TYLKO jeden raz. Zostaje on członkiem swojej drużyny do zakończenia rozgrywek . Nie może on zmienić barw zespołu w czasie trwania turnieju.

III. Eliminacje

1. System rozgrywek oraz terminarz eliminacji zostaną ogłoszone 15.04.2008 na stronie [link widoczny dla zalogowanych] O godzinie 20:00 15.04.2008 na kanale #cod4.eswc zostaną ogłoszone pary pierwszych spotkań eliminacyjnych. Zaraz po tym pełna rozpiska zostanie opublikowana na stronie [link widoczny dla zalogowanych]

2. W celu uniknięcia migracji zawodników między klanami, w momencie zapisywania się do rozgrywek każdy zawodnik będzie musiał podać swój guid, który następnie będzie przypisany do nicka/klanu w którym rozgrywa swoje mecze.

3. Spotkania rozgrywane są na serwerach Uczestników. W przypadku gdy oba zespoły nie mają dostępu do serwera Organizatorzy mogą udostępnić jeden z serwerów turniejowych.

4. Mecze w każdej rundzie rozgrywane będą na jednej mapie spośród puli map turnieju.

5. W puli map znajdują się:

mp_backlot
mp_crash
mp_crossfire
mp_strike
mp_vacant

6. Wybór mapy odbywać się będzie poprzez odrzucanie naprzemiennie jednej mapy z puli map przez każdą z drużyn. Spotkanie zostanie rozegrane na mapie, która pozostanie.

7. Jako pierwsza mapę odrzuca drużyna podana jako „gospodarz”.

IV. Finały

1. Finały zostaną rozegrane 11 maja 2008 roku w Poznaniu.

2. Na finały kwalifikuje się 6 najlepszych zespołów z eliminacji.

3. Finały zostaną podzielone na dwa etapy:

a) faza grupowa – drużyny podzielone zostaną na dwie grupy po 3 zespoły, które rozegrają spotkania systemem każdy z każdym, do kolejnej fazy awansują dwie najlepsze drużyny

b) faza pucharowa – pierwsza drużyna grupy A zagra z drugą drużyna grupy B, druga drużyna grupy A z pierwszą drużyną grupy B, przegrani z tych pojedynków zagrają o trzecie miejsce, natomiast zwycięzcy spotkają się w finale.

3. Szczegółowy Regulamin rozgrywek finałowych zostanie opublikowany na stronie [link widoczny dla zalogowanych] nie później niż 3 dni przed ich rozpoczęciem.

V. Mecz

1. Zawodnicy obu drużyn muszą stawić się na serwerze przynajmniej na 10 min przed rozpoczęciem spotkania.

2. W spotkaniu nie mogą brać udziału zawodnicy nie zgłoszeni do turnieju.

3. Spotkania rozgrywane są na serwerze z PAM4 FINAL 4.01 (lub nowszym jeśli takowy się pojawi) wraz z pam_mode Crossfire v4.

4. Mecz rozpoczyna się od rundy pbash (runda walki na noże). Drużyna, która wygra wybiera stronę po jakiej zaczyna mecz.

5. Mecz rozgrywany jest systemem mr12.

6. Mecz wygrywa drużyna, która pierwsza zdobędzie 13 punktów (wygra 13 rund).

7. W przypadku, gdy po rozegraniu 24 rund osiągnięty został remis rozgrywana jest dogrywka.

8. Dogrywka rozpoczyna się rundą pbash i rozgrywana jest systemem mr3. Drużyna, która wygra 4 rundy osiąga zwycięstwo.

9. W czasie meczu każdej z drużyn przysługuje prawo do jednej przerwy (spowodowanej problemami technicznymi), która trwać będzie nie dłużej niż 10 min.

10. Dopuszczalna jest zmiana zawodnika w czasie meczu jednak dopiero w czasie zmiany stron (po rozegraniu 12 rund).

11. Mecze rozgrywane są bez osób obserwatorów ( spektatorów ).

12. Spotkania mogą odbyć się bez Adminów.

13. Każdy z zawodników musi nagrywać dema w czasie trwania meczy i udostępnić je na prośbę Organizatorów.

14. Jeżeli jedna z drużyn stwierdzi, że mecz został rozegrany niezgodnie z Regulaminem, dema są podstawą do interwencji.

15. Po zakończonym spotkaniu zwycięska drużyna wysyła na adres [link widoczny dla zalogowanych] e-mail z wynikiem oraz screenami guidow, wyniku po zmianie stron oraz końcowego.

VI. Serwery

1. Mecze rozgrywane są na serwerach uczestników i muszą być one zabezpieczone PunkBusterem z wgranymi oficjalnymi plikami konfiguracyjnymi Game-Violations.org(pliki CB) oraz posiadać stream serwera do Game-Violations.org
2. Obowiązkowe ustawienia serwerów:

scr_sd_bombtimer "45"
scr_sd_defusetime"7"
scr_sd_multibomb "0"
scr_sd_numlives "1"
scr_sd_planttime "5"
scr_sd_playerrespawndelay "0"
scr_sd_roundlimit "24"
scr_sd_roundswitch "12"
scr_sd_scorelimit "0"
scr_sd_timelimit "2"
scr_sd_waverespawndelay "0"


3. Każdy klan zobowiązany jest mieć wgraną na serwerze aktualną wersję PAM4 FINAL 4.01 (lub nowszą jeżeli takowa się pojawi) wraz z „pam_mode Crossfire” na którym odbywać się będą mecze.
4. Serwer powinien posiadać również wgrany "No Sway MOD" do czasu, aż zostanie on dodany do PAM'a czy tez patcha. Mod powinien znajdować się w katalogu PAM'a(mods/pam4) na serwerze.
5. Dodatkowo każdy serwer powinien posiadać "Sniper FIX", który ma być również w katalogu PAM.

VII. Kary i inne

1. Niedozwolone jest używanie wszelkich programów oraz skryptów ułatwiających grę, poprawiających celność, widzenie przez ścianę, itp.

2. Każdy zawodnik biorący udział w rozgrywkach zobowiązany jest do kulturalnego zachowania w stosunku do innych graczy, Adminów, Organizatorów i osób postronnych.

3. Każdy z zawodników w swoich działaniach zobowiązuje się do przestrzegania zasad fair-play oraz sportowego współzawodnictwa.

4. Wszelkie naruszenia Regulaminu będą karane przez Adminów turnieju.

5. Za naruszenia Regulaminu grozi:

- ostrzeżenie

- usunięcie drużyny z rozgrywek.

6. Wszelkie decyzje Admina głównego są ostateczne i niepodważalne.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum nbk''' Multigaming Clan Strona Główna -> Newsy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy